Post by udslecacedac on Mar 15, 2022 6:55:29 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Antistress - relaxation toys ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Antistress - relaxation toys IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder mer utholdenhet ▞▞▞
▞▞▞ Antistress - relaxation toys 2022 version ▞▞▞
Dette er SÅ jævlig tilfredsstillende. Og muligheten for annonser eller en engangsbetaling er fantastisk. Takk skal du ha!
Dette er kjempebra, det hjelper mye å roe meg ned
Flere ikke-relaterte skjermer med super grunnleggende animasjoner. Jeg vil kalle det et spill.
Den skrikende ballen og steinkastingen må bort. De er mer stressende enn antistressende. Jeg fant frustrasjon på disse to. Alt annet var veldig tilfredsstillende. Et annet dårlig anti-stress-spill ville gitt deg 2 av 5 stjerner i stedet for de 3/5 jeg gir nå. Det er så mye potensiale hvis disse to kunne erstattes!
Disse spillene det pleide å være bra fordi du ikke trengte å betale for hakket av dang spillet oppdateringen suger, hvis ga var som det var lenge siden jeg med de nye det gratis det ville være fantastisk du må se et tillegg for alle de som er med i sluttpakken Jeg tror ikke du bør få dette spillet, så ha en fin dag dette spillet er 💩💩💩👎🏾👎🏾👎🏾
Jeg pleide å elske dette spillet da vi hadde en anstendig mengde av dette spillet gratis, nå må det meste du låse opp med penger/en annonse. Dette er veldig dumt, så jeg legger igjen en 2-stjerne.
Ganske underholdende spill. Den er ganske antistress-full, og blir stadig oppdatert.
Jeg tror dette spillet kan være en veldig god idé...MEN INGEN APP ER VERDT Å SLETTE 6 ANDRE APPER BARE FOR Å KASTE TERNINGER PÅ ET SPILL, jeg klarte aldri å installere dette fordi det ba meg om å slette SÅ MANGE andre apper som er ikke verdt å bli kvitt.
Dette er et flott spill, men det feilet en gang i hele telefonen min, slik at jeg ikke kunne gjøre noe selv å slå den av
Dette er et flott spill, jeg har lastet ned anti-stress-spill før, men dette fløy over forventningene mine. DET ER ET STORT UTVALG av antistressaktiviteter og fidgets, vil absolutt anbefale.
Grunnen til at jeg rangerer 3 stjerner er at spillet er helt bra, men nesten lekene er i en rolig pakke, noen gamle versjoner er normale og har mange leker enn etter, vennligst oppdater til den gamle versjonen, takk!
Legg nesten alle lekene i Quiet Pack, jeg anbefaler ikke denne appen.
Ganske bra - massevis av valg, men noen av dem ikke så bra. For eksempel fidget cube fordi hele poenget med disse i det virkelige liv er den taktile naturen som selvfølgelig ikke kan kopieres virtuelt. Esp den beroligende steinsiden! Mange av alternativene kan være mer realistiske (f.eks. Newtons vugge, hoppestein, steintårn), men det er så mange andre alternativer at du garantert vil finne et par som er beroligende/underholdende i korte perioder. Jeg anbefaler kulelager, grønnsaksbehandler og hakkeblomsters oase
Min erfaring var bra inntil jeg oppdaterte denne appen. Forloveden min betalte for den stille pakken som ikke lenger fungerer før oppdateringen. Jeg ville satt stor pris på om noen kunne fikse dette problemet. Dette hjelper virkelig på min angst. Takk skal du ha.
Jeg liker denne appen veldig godt. Jeg liker lekene, men jeg var litt opprørt over at når jeg prøvde å se en annonse for å leke med lekene med stille pakke, så ville jeg se en annonse, og da ville den fortsatt ikke la meg leke med den stille pakken.
Det er en veldig fin app, men det er så mange annonser ser jeg har en youtube-kanal og jeg kan ikke vise dem disse tilleggene, ellers blir videoen lengre så jeg gir den bare 3 stjerner, så jeg håper du fikser dette problem
Fin app, men måtte avinstallere den da de fleste spillene bokstavelig talt er i en stille pakke. Bare få er gratis.
Det lindrer ikke stress, det gjør deg bare lei ingen av spillene er interessante og det er fryktelig bare hvis du liker å kjede deg
Som
Bodybuilder GYM Fighting Game Adventure yky
Veldig dårlig spill det er ingen avslapning bare frustrasjon det er veldig dårlig spill personlig jeg liker det ikke 😡😠🤮 jeg gir deg en stjerne for å legge inn anmeldelsen min ikke for ditt spill
Antistress - relaxation toys Puzzle bvr
Spillene er fortsatt gode i motsetning til hva noen sier, men oppdateringen var forferdelig du flytter så mange fantastiske ting til den ganske pakken, hvorfor den virker så grådig at den fungerte helt fint før, synes fortsatt det er verdt det å laste ned og få din mening takk du for å lese 😊 min kommentar.
Flott app, flott grafikk. Nytt bilde for det gjør at det ser billig ut, likte det gamle bedre.
Vennligst legg til et kart over alle planetene fordi jeg ikke forstår legg til det neste oppdatering
Stress-appen fungerte egentlig ikke for meg. Den stresset meg mer. Åtteballen er skummel!
Betal for ingenting, betalt for innholdet, ha fortsatt så mange annonser. Fryktelig.
Det er et veldig kult spill, og jeg likte det før jeg prøvde alle spillene, etter det blir du faktisk lei
De la til alt i en stille pakke som jeg enten må betale for eller se utallige videoer og de som de fortsatt har er dårlige
Bedre før denne nye oppdateringen, hvor du ikke kan spille den stille pakken i mer enn ett minutt før den var 10
Til å begynne med er det fint og All- men etter en stund (som 4-5 måneder) ble det kjedelig, så hvis du liker å holde deg til det samme en stund antar jeg at jeg anbefaler dette spillet.
Jeg elsker dette spillet b4, men nå har det endret seg. Noen av tingene fjernet og går til den ganske pakken. Som.. Jeg liker virkelig dette spillet, men nå er det ikke det! Da jeg så på en annonse, låste tingene seg opp i bare NOEN MINUTTER NOEN MINUTTER som om du kjøper dem koster det tre dollar? Jeg er blakk. Så vær så snill å endre det.
Jeg elsker det! Jeg spiller alltid snooker, men jeg trenger mer avslappende spill..kan du? Takk
Moro så fort, vanskelig å finne ut av formålet med hver aktivitet før jeg innså at det ikke var noe annet formål enn å slappe av. Så innså at det var en flott liten app.
Antistress - relaxation toys Puzzle bvr
Utvalget av gratis leker er både kjedelig og på en måte en skuffelse. Den eneste jeg likte var å kunne lage min egen låt, fordi jeg ville spille låten jeg lagde for å sove. Det er ikke verdt det, de bedre var de betalte, men jeg betaler ikke for det.
Dette spillet er veldig avslappende, og jeg liker det på grunn av hvor mange ting det har, kan du bare ta på det som om det bare er avslappende å like når du blir sint eller noe du kan bare roe deg selv ved å spille dette spillet, og dette er et 5-stjerners vurdering fra meg
Det er veldig morsomt, men for noen med pusteproblemer trenger det mye mer pusteøvelser og muligens prøv å legge til noen nye gratis leker som kan brukes for å stoppe angsten fra å slå inn.
uff det er så lite leker å leke med. resten er i den stille pakken, det er enten du ser på en annonse eller betaler, hvorfor kan du ikke bare gjøre alt gratis?!?!?!?😡men jeg spiller det fortsatt🙂
Beste måten å rengjøre telefonskjermen på
Det er en fin app, men pakken de forteller oss å kjøpe er ikke rettferdig, fordi morsomme og tilfredsstillende spill er bare i den pakken. Hvis de lar oss spille den pakken gratis, vil jeg redigere anmeldelsen min og gi 5 stjerner til denne appen.✌😊
Appen pleide å være bra, men... den nye logoen er bare et stort fett. Det er fortsatt en god app
Alle hint om dette anti-stress-spillet. Veldig kjedelig og virkelig ta tak i et papir og krible og høre på chill musikk ville gjort det samme.
Lydene for noen av objektene er veldig irriterende i stedet for avslappende. Glidelåsen en kunne høres mer realistisk ut. Jeg synes klappen du får etter å ha fullført noen av oppgavene også er veldig irriterende, som når du er ferdig med å poppe plastfolien. Lyden for viskelæret på tavlen synkroniseres ikke uansett om du drar den saktere. Totalt sett er det en ganske grei app.
Hva i helvete skjedde, jeg angrer på at jeg oppdaterte dette. Nesten hele spillet går til den stille pakken. Jeg tror de bare vil ha penger. Jeg mener det er greit for meg at de forlot noen spill. Først trodde jeg de sier noen dramatiske ting, men da jeg spilte det, sier de sannheten. Jeg mener det vil være greit for meg hvis dere fortsatt oppdaterer på gratislekene.
Det er en melding "Sveip opp her for å ringe opp spillassistent", når den ble sveipet fra høyre til venstre som pilene viste, men ingenting skjedde.
Tren slåssespill du må spille gutter ferdig med å spille med, gjør det
Flere ting
Jeg elsket dette spillet så lenge! Jeg åpnet nylig denne etter lang tid å forvente å slippe taket og slappe av selv, men så snart jeg åpnet den innså jeg at de fleste gratisspillene hadde konvertert til betalte spill. Selv om det var en rolig pakke før også, hadde den mange mindre betalte spill og flere gratis spill, men nå er det bare rundt 10 gratis spill igjen! Vennligst fiks dette, for det var bare avslappingsspill jeg elsket, og jeg ønsker å kunne spille disse igjen.Hva skjedde med spillet, det var nesten gratis den gangen, men på de stille pakkene var det de gratis før i tiden hvis du vet hva jeg mente som at du gjorde det mindre og tjente mer på de stille pakkene og kjøp det for 170,00? Helvete nei, hvorfor ville du selv at det var bra den gang og det begynner å bli stress nå, du ødela det :/
Det er fantastisk! Men favorittspillene mine fungerer ikke... DET har å gjøre med å riste enheten og flytte den. Jeg har sjekket min hemmelige meny for bevegelse og risting. Det fungerer normalt.
Antistress - juguetes para ti Puzles eqec
Jeg kom tilbake hit etter å ikke ha spilt på en stund, og mengden spill som er lagt til er wow. Den flytende grafikken og interaktiviteten er det som virkelig gjør dette morsomt!