Post by leirecasurse on Mar 13, 2022 3:43:55 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Loop Maker Pro - Music Maker ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Loop Maker Pro - Music Maker IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder ubegrænset primogems ▞▞▞
▞▞▞ Loop Maker Pro - Music Maker 2022 version ▞▞▞
Jeg kan ikke lide denne app, du er en god skaber, fortsæt, men skift musikken
Hvad skete der med den gratis version med mulighed for at opgradere?? Fuldfør penge nu.....1 stjerne, fordi jeg er venlig og app slettet
Anstændige lyde, skal registreres.
Bedrager app, gratis at downloade og bare om det, du kan ikke engang prøve det, de opkræver dig med det samme.
Der kommer for meget reklame ind, og musikken sker ikke
Kan ikke bruges uden månedlig betaling i app. Denne app er ikke gratis at bruge, kun gratis at installere.
konstante annoncer i den begrænsede version, kan ikke engang teste ting uden at en annonce dukker op i 3 sekunder. Bliver ved med at presse dig til at aktivere en gratis prøveperiode for at narre dig til at købe et års medlemskab.
Fuldstændig spild af tid! Ingen måde at komme til musikken, hvis pop-up-reklamerne angriber dig fra alle hjørner, og skammelige ure forsøger at sælge dig noget, du allerede har sagt nej til. Viser virkelig, hvordan man ikke laver en brugervenlig app, men for hurtige penge til nogle, der går gennem betalingsmuren... Anbefaler aldrig dette til nogen!Og "x"et i firat-skærmen er skjult bag tre skærme, og at trykke én gang gør ikke tricket... Diskuterende!
Loop Maker Pro - Music Maker Музика и аудио vah
4 Pics 1 Word Cookie Словесные игры dhfr
Hvordan skal vi alle sammen indspille vores egen musik?til mange annoncer
wrost app ever.Verden vil ende, men reklamen vil fortsætte. Du vil ikke være i stand til at gøre noget, kun du vil blive tilbage og se annoncen.
Det er nm godt
Jeg ville ønske, der var noget x på hjørnet at trykke på, så vi bruger det bare gratis, og vi ser en tilføjelse, så vi bruger de ikke-gratis-pakker, jeg synes, at hele denne idé lød godt på papiret, og så kom de endelige resultater, så lige blevet til dårlig spaghetti.
Slukket af nogle af de ubehagelige annoncer
For mange annoncer.. spild af data og tid..
Samme problem som brugerne. Der er ingen gratis versioner. Jeg burde have læst anmeldelserne, før jeg spilder min tid.
Det er selvfølgelig spild af data, som hvordan er det muligt, at du skal betale for at få adgang til en app, men den er ubrugelig som den er😠😠😬
Hvorfor har det overhovedet ordet pro i det, hvis du ikke engang kan komme ind i spillet.
Jeg kan godt lide app
det er en god app, men den har for mange annoncer
Jeg kan godt lide det, men jeg giver det en 4, fordi du er glad, og så dukker annoncerne op af det næste du ved, hvor jeg kan lide den freak bh.
Hvorfor virker det ikke? Kan ikke engang gå til startsiden og lave gratis musik. Sidder fast på første skærm Hvordan får man det til at fungere?
supar app
skal tilmeldes efter 2 dage
Ikke så god som andre gratis apps
Loop Maker Pro - Music Maker Mūzika un audio rmwb
Bogstaveligt talt, så snart jeg downloadede det, tænkte jeg, "Åh, det ser gratis ud" Nej, det er en Dogshit Pay Wall, Dogshit-appen burde ikke engang eksistere. DOWNLOAD IKKE SPAR DINE PENGE GROOVE PAD ER BEDRE FOR MANGE ANNONCER I DEN NÆSTE
Kan slet ikke bruge det, før du er ude i dine kortoplysninger
For mange annoncer og der skal være en 1990'er drum & bas-kategori
Omg. Annoncer hvert 2. sekund 🤣. Århundredets mest forfærdelige app
9,99 USD om ugen plus skat FOR STRAIGHT TRASH!🤣 Sådan ser jeg ud BooBoo the fool. Absolut NUL plads til kreativitet. Du er GREEEEEDY.😂 45 $ I MÅNEDEN! DET ER EN HEL DANG REGNING! 🤣
Loop Maker Pro - Music Maker Музика и аудио vah
Dette er faktisk 9,99 EUR om ugen. Ja, du læste rigtigt. 40 eur/måned, 480 eur/år 😂😂😂. Spild ikke din tid på det folkens.
Jeg var nødt til at afvise pro-medlemskabet 3 gange, og så var der en super lille tekst nederst, jeg gætter på, at de ikke ville have mig til at se, hvilket gjorde det muligt for mig at prøve appen, og når jeg er i appen, er der ligesom ingen variation, du får 16 lyde og et par andre, og der var intet andet, jeg gætter på, at de tonsvis af 5-stjernede anmeldelser, der tilsyneladende er, alle er falske eller lavet af dumme mennesker, fordi denne app ikke er andet end et kosteskaft uden kost.
Har brug for kortoplysninger, før du starter appen, vil du ikke gøre noget, hvis du ikke giver kortoplysninger
Rigtig fin app, men det tager et stykke tid at indlæse appen, men alt i alt en rigtig fin app
Jeg føler det ikke som andre apps, jeg kan ikke give mere end én stjerne på denne app, da navnet på billedet på din Google-profil vises ved afsløring
For mange annoncer. Meget irriterende!!! Jeg anbefaler ikke at downloade det.